Céges IT support

Mit jelent a céges IT support?

Akkor működik jól az informatika, ha észre sem veszed, hogy ott van – csak egyszerűen teszi a dolgát. Mi ebben segítünk: gondoskodunk a napi működésről, megelőzzük a hibákat, megoldjuk a váratlan helyzeteket, és segítünk fejleszteni, ha a céged növekszik.

Mit vállalunk?

Számítógépek, laptopok, nyomtatók karbantartása

Lassú, akadozik, nem indul el? Mi felmérjük, karbantartjuk, és rendbe rakjuk az eszközöket – akár távolról, akár helyszíni kiszállással.

Vírusvédelem és biztonsági beállítások

Frissítések, tűzfalak, jogosultságok – mindezt rendszeresen ellenőrizzük, hogy az adataid biztonságban legyenek.

Hálózatfelügyelet és router konfigurálás

Stabil és gyors internetkapcsolat, jól működő belső hálózat – a háttérben mi figyelünk minden apróságra.

Felhasználói támogatás – Helpdesk szolgáltatás

Kérdés, hiba, elakadás? Nem kell napokat várni. Elérhetőek vagyunk telefonon, e-mailben, távoli asztallal vagy akár személyesen.

Biztonsági mentések és adatvisszaállítás

Nem csak akkor kezdünk el menteni, ha már baj van. Megelőzünk, automatizálunk, és ha kell, visszaállítunk elveszett adatokat is.

Havidíjas vagy eseti IT támogatás

Nem minden cégnek kell állandó rendszergazda. Van, ahol havi pár óra is elég, máshol napi szintű elérésre van szükség. Rugalmas konstrukcióban dolgozunk: választhatsz havidíjas csomagot vagy eseti kiszállást is – mindig a saját működésedhez igazítva.

Miért éri meg kiszervezni az IT-t?

Nem kell külön alkalmazottat fenntartanod

Egy kézben van minden informatikai feladat

Proaktív hibamegelőzés, nem csak tűzoltás

Megbízható partnerként segítünk fejleszteni is

Kinek ajánljuk?

Irodáknak, ügyvédi irodáknak, könyvelőknek

Gyártó- és kereskedelmi cégeknek

Üzleteknek, vendéglátóhelyeknek

Oktatási vagy nonprofit szervezeteknek

IT support, ami nem tűnik el a telepítés után

Nem csak bekötünk, nem csak megjavítunk. Tényleg ott vagyunk, amikor kell – akár egy gyors válaszért, akár komolyabb rendszerátalakítás miatt.